czwartek, 17 stycznia 2013

Wiosna zapachniało

Na dworze zimno, śnieżnie i nie za bardzo przyjemnie
a w moim domku juz pachnie wiosna i to dzięki pięknemu hiacyntowi, który wyszedł ze swojej cebulki.
Powietrze przesiąknięte jest słodkim zapachem i juz w powietrzu czuje się wiosnę
a jak wiosna to lżejsze ubrania i więcej kolorów
Tworzę
powstają nowe kolczyki, bransoletki, wisiorki
i wszystko w soczystych tęczowych kolorach
jestem ciekawa waszych sugestii odnośnie preferencji kolorystycznych. Jakie kolory lubicie?





Chciałam wam dzisiaj przedstawić moją nową lokatorkę - Izabelę "Bellę"

Urocza osóbka o co prawda zimnym wnętrzu ale bardzo cierpliwa i elegancka w dodatku uwielbia zdjęcia :)
Więc nie raz będę korzystała z jej pasji do modelingu :*




1 komentarz:

  1. Kolorystyka na pierwszym zdjęciu jaknajbardziej dla mnie. Już iwidze oczymy wyobraźni komplet z tych jakże energetycznych kul :)
    Może będzie mój ?

    Bella jest bardzo urokliwa i mam nadzieję że dobrze będzie się wam współpracowało :)

    OdpowiedzUsuń