niedziela, 21 października 2012

W męskim wydaniu

Przyszła pora wziąć się za siebie i podnieść z dołka psychicznego
nie jest dobrze ale przecież mogło by być gorzej
zawsze mogę zakopać się w papierach i utopić w farbach ....

Prośba o Męską kartkę na 40 była już dawno ale nie miałam ochoty, pomysłu, motywacji

Przeglądając blogi "wyzwaniowe" trafiłam na wyzwanie Diabelskiego Młyna
kiedyś widziałam kartkę 3D i kurs jak ją zrobić na którymś z blogów niestety nie pamiętam u kogo :/ za co przepraszam i postanowiłam zrobić właśnie taką karteczkę


Kartka w kolorach żółty grafit, niebieski
idealnie pasuje do kartki "męskiej" więc zgłaszam ją na wyzwanie Kolorystyczne


2 komentarze:

  1. widzę, że męskie klimaty dominują ostatnio u Ciebie, ale wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo ciekawa forma! Trzymaj się ciepło, pogoda mam nadzieję, choć trochę poprawia Ci nastrój :)

    OdpowiedzUsuń