niedziela, 19 lutego 2012

Zielona wymianka

Jestem stałą czytelniczką bloga Majaleny
na którym ogłosiła kolejną zabawę wymiankową tym razem
tematem przewodnim jest święto Św.Patryka w Irlandii
troszkę się obawiam czy sprostam zadaniu bo to moja pierwsza wymianka w "obcym" gronie
moją parą wymiankową jest http://swiatamalii.blogspot.com/


dzisiaj postanowiłam coś uszyć specjalnie dla Amalii

i uchylę rąbek tajemnicy ;)
po kilku ładnych kwadransach projektowania, dłubania, prucia i szycia
jestem już na końcu drogi :)

Na efekt końcowy musicie poczekac jeszcze miesiąc :P

2 komentarze:

  1. nic tu nie widac :/
    Ale zaczekam! ;)
    Moja wymiankowa para zajmuje się dequpeżowaniem... cuda robi! :D
    Muszę się spiąć i poważnie zabrać za robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Agusiu kochana bo końcowy efekt pokaże jak już moja niespodzianka wymianka trafi do właścicielki

    Największy problem sprawiło mi to by prezencik okazał się ciut praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń