piątek, 30 grudnia 2011

świeczka z cynamonem

Chodząc po sklepikach w okresie przedświątecznym narodziła się we mnie chęć posiadania takiej świecy

A ponieważ mam zaprzyjaźnioną kwiaciarnię w której zaopatruje się w "dodatki"
stworzyłam swoją inspirację może daleka od ideału/oryginału
ale efekt wizualny muszę wam powiedzieć zadowalający
żeby wykonać taką ozdobę świąteczną potrzebujemy:
  • świeczkę w kształcie walca
  • laski kory cynamonu (ja użyłam przybliżonej długości mojej świeczki)
  • 2 gumki recepturki
  • drucik dekoracyjny
nakładamy gumki recepturki na świeczkę
układamy płotek z cynamonu pilnując by drewienka dolegały do siebie
stawiamy nasz płotek ze świeczką na równej powierzchni i wyrównujemy dół płotka z podłożem
owijamy płotek srebrnym drucikiem 
i zdejmujemy gumeczki by mieć gotową ozdobę

3 komentarze:

  1. aż mi tu kochana cynamonem zapachniało ...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu ale właśnie te święta kojarzą mi się z cynamonem, pomarańczą i goździkami
    chciałabym by i moje dzieci je tak pamiętały

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę, dla chcącego nic trudnego :) u mnie w mieście jedna laska cynamonu lub suszony plasterek pomarańczy kosztuje 1 zł(paranoja), tak więc moja wersja byłaby "eksklusiv" :)

    OdpowiedzUsuń